3 תשובות
אני עשיתי אנימציה רק קצת יותר מחצי שנה לפני המיונים ואפטר רק חודשיים לפני ועברתי אז הזמן לא ממש משנה.
יותר חשוב התיק עבודות ולהראות שיש לך רצון ומוטיבציה להמשיך וללמוד את זה, נגיד אני אמרתי שאני עדיין מלמדת את עצמי ויוצרת עוד דברים ושאני ממש רוצה לעבוד בזה בעתיד ונראה לי שזה עזר.
בעיקר להראות מוטיבציה להיות שם, הם יתקילו אותך בשאלות של מה תעשי אם הם צריכים משהו למחר ואת צריכה להיות שם עד אמצע הלילה וכזה אז תראי שאת ממש רוצה ומוכנה להשקיע
יותר חשוב התיק עבודות ולהראות שיש לך רצון ומוטיבציה להמשיך וללמוד את זה, נגיד אני אמרתי שאני עדיין מלמדת את עצמי ויוצרת עוד דברים ושאני ממש רוצה לעבוד בזה בעתיד ונראה לי שזה עזר.
בעיקר להראות מוטיבציה להיות שם, הם יתקילו אותך בשאלות של מה תעשי אם הם צריכים משהו למחר ואת צריכה להיות שם עד אמצע הלילה וכזה אז תראי שאת ממש רוצה ומוכנה להשקיע
אנונימית
שואל השאלה:
כמה עבודות היו לך בתיק עבודות?
כמה עבודות היו לך בתיק עבודות?
היו לי 10 עבודות ושני מכתבי המלצה^^
אנונימית
באותו הנושא: