9 תשובות
אוברייטד
לא, יש לה קול יפה לדעתי הבעיה היא שאין פעם אחת שהיא שרה בלייב אמיתי ולא פלייבק. אני באמת שואלת את עצמי אם זה הקול שלה ואם היא באמת מסוגלת לשיר בכלל.
בכל מקרה יש לה שירים זבל
לא
ואני לא אומר את זה רק כי אני לא אוהב תז'אנר
אנונימי
לא ממש, אוברייטד
יש לה קצת כישרון ,היא שרה נחמד אם היא היו לה שירים טובים יותר ופחות פוזות אולי הייתי קצת אוהבת אותה אפילו
אנונימית
שואל השאלה:
אז תקשיבו שאתם טועים בגדול!
שואל השאלה:
בואו נראה אתכם גורמים לכל ילדי ישראל להעריץ אתכם, בואו נראה אתכם בגיל 17 הופכים לשופטים בגוטלנט ועוד ריאלטיס זה כישרון מאוד חזק