7 תשובות
כן
אצלנו לא
אנונימית
אממ כן/:
חחח כן ועוד שולחים אותנו רגיל לבית ספר
אנונימית
כן. אצלי השכבה מלאה בחולי קורונה וכולם ממשיכים כרגיל כאילו זה נורמלי ויוצא שמבקשים מאיתנו להיבדק כמעט כל יום כי כל פעם מתגלה מאומת וזה גלגל שלא נגמר. מכירה ילדים שנבדקו כבר 4 פעמים השבוע. פשוט הזייה.
אנונימית
זה הזיה חחח