14 תשובות
7 חולים שנדבקו בישראל
אני יודעת שיש מישוב אירוס/אירוסים או משהו כזה
ליד נס ציונה וראשון לציון
ליד נס ציונה וראשון לציון
בערך
יש 210 חולים בישראל! איזה 7 בראש שלך? חח וזה רק מתפשט לשמחתי
שואל השאלה:
למה לשמחתך?^
למה לשמחתך?^
יש רק 7 בינתיים
שואל השאלה:
אתה מודע לכך שהקורונה הורגת רק אנשים שהמערכת החיסונית שלהם חלשה כן?^^
אתה מודע לכך שהקורונה הורגת רק אנשים שהמערכת החיסונית שלהם חלשה כן?^^
יש שבעה אנשים חולים בקורונה
שישה מתוכם, הגיעו לארץ מודבקים.
רק אחת נדבקה בגבולות ישראל, מבעלה
היא אפילו לא בבידוד כי אין לה תסמינים עדיין. היא נמצאת בבית
בעלה בבידוד
מקווה שהכל יעבור כבר :|
שישה מתוכם, הגיעו לארץ מודבקים.
רק אחת נדבקה בגבולות ישראל, מבעלה
היא אפילו לא בבידוד כי אין לה תסמינים עדיין. היא נמצאת בבית
בעלה בבידוד
מקווה שהכל יעבור כבר :|
7 חולים
3 בצפון
2 במושב אירוס (ליד ראשון ונס ציונה)
ועוד 2 שאני לא יודע מאיפה
3 בצפון
2 במושב אירוס (ליד ראשון ונס ציונה)
ועוד 2 שאני לא יודע מאיפה
חלאס כבר לייצר לחץ מיותר
תנו לי לחדש לכם אולי משהו קורונה זה שפעת וכמו כל שפעת (שבדרך כלל הן מגיעות בצורות די קיצוניות) היא הורגת אנשים בעלי מערכת חיסונית חלשה כל שפעת תביא אדם חלש למוות למה ציפיתם כולה קורונה
א-ת-ם-ל-א-ת-מ-ו-ת-ו-!-!-! זה לא האפוקליפסה עכשיו משרד הבריאות מחמיר כי אין תרופה אם היה המצב היה הרבה יותר רגוע אבל הם סתם מייצרים סתם לחץ מיותר
תנו לי לחדש לכם אולי משהו קורונה זה שפעת וכמו כל שפעת (שבדרך כלל הן מגיעות בצורות די קיצוניות) היא הורגת אנשים בעלי מערכת חיסונית חלשה כל שפעת תביא אדם חלש למוות למה ציפיתם כולה קורונה
א-ת-ם-ל-א-ת-מ-ו-ת-ו-!-!-! זה לא האפוקליפסה עכשיו משרד הבריאות מחמיר כי אין תרופה אם היה המצב היה הרבה יותר רגוע אבל הם סתם מייצרים סתם לחץ מיותר
אנונימי
היו 7 אחד החלים לפי מה שהבנתי.
תקראי בווינט יש שם מידע על כל החולים ואיפה הם היו..
תקראי בווינט יש שם מידע על כל החולים ואיפה הם היו..
לא, יש כבר איזה 200 חולים במלא מקומות
אנונימי
קראתי כתבה במגזין שיש 25 אנשים מבת ים ששוהים בבידוד לבנתיים נראה לי שיש רק חולה אחת רק לדעתי כול השאר רק חשש
אנונימי
נכון^ לא הבנתי מה זה האגואיזם הזה
אולי צעירים ובריאים לא ימותו אבל מה עם אנשים מבוגרים? שיכולים להיות מהמשפחה שלך חס וחלילה
אולי צעירים ובריאים לא ימותו אבל מה עם אנשים מבוגרים? שיכולים להיות מהמשפחה שלך חס וחלילה
אנונימי
באותו הנושא: