3 תשובות
תחשבי שחברה לה הייתה מגיעה ליומולדת שלך
יומולדת זה יום ממש שמח בשביל הבן אדם שחוגג
לכי לשמח אותה אל תהי מעצבנת
אק כמה שעות לא יהרוג אותך
יומולדת זה יום ממש שמח בשביל הבן אדם שחוגג
לכי לשמח אותה אל תהי מעצבנת
אק כמה שעות לא יהרוג אותך
אני חושב שכדאי לך ללכת בכל זאת יום אחד בשנה תלכי קצת תשמחי אותה אם זה ברכה לבלות איתה או מתנה
תלכי, תשימי חיוך על הפנים, תברכי אותה, תהיי שם כמה שעות וזה יגמר.
אנונימית
באותו הנושא: