8 תשובות
למה אין לך כוח ?
שואל השאלה:
גם כי אין לי כוח לבנות וגם כי זה רחו
אנונימית
לדעתי צאי קצת מהבית, נסי להנות או לפחות לכבד אותה ביום שלה, מזל טוב
תגידי שיש סגר ולא מרשים לך לצאת שלא תקבלי דוח אם זה מקום רחוק
אנונימית
תגידי שאת חייבת חהיות בבית כי יש לי שיעורי בית עד מחר ויש לי כול כך הרבה
שואל השאלה:
אני לא יכולה לתרץ רשמתי לחברה אחת כבר שאין לי כוח לבוא אבל אני חייבת לבוא
אבל אני צריכה עידודים שיהיה לי כיף שם :(
אנונימית
מה הכי גרוע שיקרה ? למה המצברוח ירד לך... אני מאמינה שאם היה לך כיף שם אז לא היה משנה המרחק
תגידי שיש סגר וההורים לא מסכימים לך בגלל הקורונה
שמחתי לעזור, צימבלון:)