30 תשובות
גירעון קלורי וספורט
לי זה לקח חודשיים
תעשי ספורט
אפשר לעשות את זה, אבל זה ממש לא בריא.
ואל תשאלי בסטיפס, הכי טוב ללכת לתזונאי/ת ומאמנ/ת שידריכו אותך כמו שצריך לפי גיל, גובה, משקל ומה שאת אוכלת עכשיו ביום יום
שואל השאלה:
אני מתאמנת כבר עכשיו 4 פעמים בשבוע זה לא עוזר אני רק העלתי במשקל מאז שהתחלתי לעשות ספורט והתזונאית שלי מכניסה אותי לעצב ודכאון עם התפריטים שלה
אנונימית
זה קשור אז ללא ספק לתפריט ולאורח חיים שלך, את צריכה להתייעץ עם המאמנ/ת שלך לגבי זה
אוי זה מזעזע, תעשי בקצב שלך לאט תורידי במשקל בצורה הדרגתית, לא כמה שיותר מהר.
שואל השאלה:
אני לא אוהבת את האוכל שהיא מציעה לי לאכול היא אומרת לי לאכול רק פיתות ופסטה כל החיים ומלא מלא ירקות שכבר לי להקיא
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני לא מצליחה בכלל אני רק עולה
אנונימית
מה פתאום, לא יאמרו לך לאכול פיתות ופסטה, זה מלא בצק, תלכי לתזונאי/ת.
וירקות זה בריא, גם פירות, זה מלא בויטמינים וברזלים זה חשוב כל יום לאכול
שואל השאלה:
עליתי 10 קילו בשנה עם האימונים ועם הכל ובשנתיים עליתי 20 קילו גם עם האימונים
אנונימית
שואל השאלה:
זה מה שהיא אמרה לי התזונאית מילה במילה וגם ירקות ופירות שאני שונאת
אנונימית
יכול להיות שעלית מסת שריר, תלוי באימונים שאת עושה
שואל השאלה:
אני רצה בנבחרת
אנונימית
אז יש סיכוי שעלית במסת שריר כן
שואל השאלה:
איך מריצה בדיוק עולים במסת שריר
אנונימית
רגליים
שואל השאלה:
עדיין אני שמה לב שגינסים כבר לא עולים עליי זה לא מסת שריר
אנונימית
לא נראלי שהבנת, מסת שריר גם רואים אותה כמו שומן, זה לא שקוף או לא קיים. אז כנראה יש לך שרירים עכשיו במקום שומן ובגלל זה המכנסיים ככה
שואל השאלה:
אבל זה לא עולה בבטן
אנונימית
מה זאת אומרת יש כרס קטנה או פשוט מהצדדים?
שואל השאלה:
מהכל חיים שלי
אנונימית
אני ירדתי 13 קילו בחצי שנה - שמונה חודשים
תקשיבי, נכון, זה קשה לשמור ולעשות כושר וכל הזמן לאכול את הגועל נפש הזה ולהתרחק ממתוקים וזה אבל תאמת שאני חושב על זה אני חושב על כמה זה משתלם.. עליתי לתיכון וזה כל כך חשוב לי הנראות שם..
וכל כך כיף שהרזיתי ושיפרתי את המראה שלי..
כמו שאומרים, גם את רומא לא בנו ביום אחד! אבל, בואי נחשוב רגע.. מה באמת בנו ביום אחד? בניין? זה לוקח שנה לפחות.. תרופה? זה לוקח הרבה יותר מיום.. אז בעצם שום דבר לא בא בשניה וזה הכל התמדה והשקעה! אבל אז בסופו של דבר, מגיעים אל המטרה ושם אתה מרגיש את הסיפוק והשמחה!
וואי אחותי ממש בהצלחה ואני איתך :)
שואל השאלה:
אני לא יכולה לא לאכול מתוקים הבית שלי מלא בהם זה לא כזה פשוט לאכול גועל נפש ולהרגיש מדוכא בגלל האוכל שאתה אוכל
אנונימית
אחותי.. אם יש דבר אחד שהבית שלי מפוצץ בו.. זה מתוקים ואני רציני..
פשוט תדמייני איפה תהיי בעוד חצי שנה, בעוד שנה.. וזה לא אמור להכניס אותך לדיכאון. תמצאי תחומי עניין וכאלה שישמחו אותך ויעזרו לך להצליח בתהליך הזה
שואל השאלה:
כששקלתי 50 קילו עדיין הייתי שמנה אז אין לי מוטיבציה לול כאילו עדיין היה שומן באותם איזורים של עכשיו רק שעכשיו יותר
אנונימית
שואל השאלה:
אי אפשר להנות זה הדבר הכי מדכא בעולם בערך
אנונימית
תעשי ספורט אינטנסיבי כל יום במשך כמה שעות
שואל השאלה:
אני עושה ועדיין מעלה במשקל
אנונימית
שואל השאלה:
לא לאכול רציני פחות מדכא מדיאטה בעיני מנסיון
אנונימית