5 תשובות
כדי שתדעי לכתוב מוקדמות
אנונימית
זה לא מוקדם בכלל.
^^חחח
בשביל שנסיים ללמוד בצהריים ולא בערב
להרגיל אותך לעתיד שאולי תצטרכי לקום מוקדם לעבודה
וכדי שלא נסיים את הלימודים בלילה
וכדי שלא נסיים את הלימודים בלילה
באותו הנושא: