7 תשובות
מי זה בתמונה שלךך??
ואני גם לא מבינה מה הבעיה.. בסך הכל שיר
ואני גם לא מבינה מה הבעיה.. בסך הכל שיר
אנונימית
כי זה סטריאוטיפ מגעיל שפוגע בתרבות שלמה, מי שלא בת ממוצא רוסי (מי שהשיר לא נכתב עליו) לא יכול להגיד שזה מצחיק או בקטנה כי מן הסתם זה לא כוון כדי להעליב אותו
ההורים שלי עלו מברית המועצות ואני דוברת רוסית, כל החיים שלי הייתי צריכה להתחמק מאנשים שחושבים שהם יכולים לעשות מה שבא להם בגלל סטריאוטיפים כאלה. שיר כזה הוא כמו סטירה בפרצוף ולגיטימציה של גזענות וסטיגמטיות
שואל השאלה:
^^ קמרון מונאהן
^^ קמרון מונאהן
לא הבנתי גם , כולה שיר
כל כמה זמן מגיע איזה שיר כזה שנתפסים עליו. אבל נתפסו בצדק, הוא פוגעני והגיוני שנוגע בכמה נקודות אישיות אצל הרבה אנשים.
אני גם חושב שזה מוגזם
באותו הנושא: