7 תשובות
כי טום חתיך
כי היה שם את כל שלושת הספריידרמנים אפ אני לא טועה
מה
רק המעריצים של מארוול, כמו כל סרט... וגם כי היה כמה תארןיות מאוד מעניינות.
רק המעריצים של מארוול, כמו כל סרט... וגם כי היה כמה תארןיות מאוד מעניינות.
אנונימית
מהסיבה לכל הדמויות שחזרו מהעבר.
הסרט הזה פשוט טלטל אותי.
סיימתי לראות אותו בקולנוע לפני כשעתיים עם קהל נוראי, אני הייתי הקהל האמיתי שאותו תראו בח"ול, כמו שפרוספר חצרוני אומר: "באירופה הקלאסית", צועק בשמחה ומוחא כפיים.
אני כל כך שמח.
הסרט הזה פשוט טלטל אותי.
סיימתי לראות אותו בקולנוע לפני כשעתיים עם קהל נוראי, אני הייתי הקהל האמיתי שאותו תראו בח"ול, כמו שפרוספר חצרוני אומר: "באירופה הקלאסית", צועק בשמחה ומוחא כפיים.
אני כל כך שמח.
בגלל כל הרפרנסים לסרטים הקודמים של ספיידרמן (ולא רק מהmcu).
^זה ממש ספוילר.
^זה ממש ספוילר.
חחח לכתוב ששלושת הספיידרמנים מופיעים זה חתיכת ספויילר.
הנבלים לא נחשבים ספויילר כי הם הופיעו בטריילר
הנבלים לא נחשבים ספויילר כי הם הופיעו בטריילר
^אבל היו המון שמועות על ששלושת הספיידרמנים יהיו שם, ככה שזה לא ספויילר גדול במיוחד
באותו הנושא: