7 תשובות
כי טום חתיך
783
כי היה שם את כל שלושת הספריידרמנים אפ אני לא טועה
מה
רק המעריצים של מארוול, כמו כל סרט... וגם כי היה כמה תארןיות מאוד מעניינות.
אנונימית
מהסיבה לכל הדמויות שחזרו מהעבר.
הסרט הזה פשוט טלטל אותי.
סיימתי לראות אותו בקולנוע לפני כשעתיים עם קהל נוראי, אני הייתי הקהל האמיתי שאותו תראו בח"ול, כמו שפרוספר חצרוני אומר: "באירופה הקלאסית", צועק בשמחה ומוחא כפיים.
אני כל כך שמח.
בגלל כל הרפרנסים לסרטים הקודמים של ספיידרמן (ולא רק מהmcu).
^זה ממש ספוילר.
חחח לכתוב ששלושת הספיידרמנים מופיעים זה חתיכת ספויילר.
הנבלים לא נחשבים ספויילר כי הם הופיעו בטריילר
^אבל היו המון שמועות על ששלושת הספיידרמנים יהיו שם, ככה שזה לא ספויילר גדול במיוחד