4 תשובות
יש חוסר גדול בסימני פיסוק, קשה להבין את הרציפות של הסיפור ככה - ממליץ לשים לב לזה יותר
העלילה בסדר גמור, בהצלחה
העלילה בסדר גמור, בהצלחה
קצב מהיר מדי, חוסר בחילוק לפסקאות, כתיבה לא טובה ככ- משלב לשוני נמוך *מדי*, חוסר סימני פיסוק, חוסר תיאורים איפה שכן צריך..
נשמע יותר כמו תקציר מאשר התחלה של סיפור.
נשמע יותר כמו תקציר מאשר התחלה של סיפור.
שואל השאלה:
כי זה וואטפד המשלב אמור להיות נמוך וזה רק ההתחלה
כי זה וואטפד המשלב אמור להיות נמוך וזה רק ההתחלה
אנונימית
זה שזה בווטפאד לא אומר שהמשלב הלשוני צריך להיות נמוך. כבר ראיתי מספיק סיפורים שכתובים *מדהים* ביחס לווטפאד. ביקשת ביקורת כנה, ניסיתי כמה שיכולתי.
באותו הנושא: