4 תשובות
יש חוסר גדול בסימני פיסוק, קשה להבין את הרציפות של הסיפור ככה - ממליץ לשים לב לזה יותר
העלילה בסדר גמור, בהצלחה
קצב מהיר מדי, חוסר בחילוק לפסקאות, כתיבה לא טובה ככ- משלב לשוני נמוך *מדי*, חוסר סימני פיסוק, חוסר תיאורים איפה שכן צריך..

נשמע יותר כמו תקציר מאשר התחלה של סיפור.
שואל השאלה:
כי זה וואטפד המשלב אמור להיות נמוך וזה רק ההתחלה
אנונימית
זה שזה בווטפאד לא אומר שהמשלב הלשוני צריך להיות נמוך. כבר ראיתי מספיק סיפורים שכתובים *מדהים* ביחס לווטפאד. ביקשת ביקורת כנה, ניסיתי כמה שיכולתי.