10 תשובות
תבדקי מולה/משרד הבריאות
זה אומר שיש עומס על משרד הבריאות ולכן בתי הספר מוציאים הודעות בידוד.
אמנם לא קיבלת הודעה רשמית אבל כדאי שתשארי בבידוד אם כך אמרו לך בבית ספר
שואל השאלה:
משרד הבריאות לא עונים אני 4 שעות מנסה להשיג טותם התייאשתי ואני צריכה תכף ללכת לעבודה
שואל השאלה:
אבל מבחינת משרד הבריאות אני נחשבת בבידוד או שרק דרך הבית ספר אני נחשבת בבידוד?
את צריכה בידוד
שואל השאלה:
אני לא צריכה בידוד זה כל הקטע
את כן בבידוד פשוט זה כנראה דרך הביהס שהוא מודיע לכם ולא משרד הבריאות
אנונימית
^נכון
תיכנסי לבידוד עד שיודיעו לך אחרת
את יכולה גם לבדוק מול לברה שלך אם היא נכנסה
שואל השאלה:
תקשיבו המורה שלי מתקשרת אליי אןמרת לי כנסי לבידוד הצהרנו עליך במשרד הבריאות את לא מחוסנת ולא קיבלת הודעה כי זה דיווח שלנו ואני לא צריכה להיות בבידוד גם כי יצאתי שלילית וגם כי לא הייתי בבית ספר כל שבוע שעבר
שואל השאלה:
אבל אני נחשבת בבידוד רק דרך בית ספר ולא דרך משרד הבריאות?