6 תשובות
איזה שיר כבר בקושי שומעים אותו מה זה חחח
אפילו לא טרחתי לשמוע אותו באמת חחח
אנשים תמיד יאהבו להיות בשנאה עם אחרים
ככה זה
ככה זה
תקשיבי למילים..
היא רק שותה, אומרת לי עברית קשה שפה, והיא בכלל לא בטו-חה (משחק מילים, הכוונה ל"היא בכלל לא בתולה") ועוד ככ הרבה שורות שמכילות לעג, גזענות ושוביניזם.
תתחילו להקשיב למוסיקה קצת יותר עמוקה מ"קאקדילה לה לה לה".
היא רק שותה, אומרת לי עברית קשה שפה, והיא בכלל לא בטו-חה (משחק מילים, הכוונה ל"היא בכלל לא בתולה") ועוד ככ הרבה שורות שמכילות לעג, גזענות ושוביניזם.
תתחילו להקשיב למוסיקה קצת יותר עמוקה מ"קאקדילה לה לה לה".
זבל של רמה יותר נמוך מזה זה להינס להכי אישי שיש
אנונימית
יש לו דיבור נגוע.
עומר אדם ירד בשיר שלו על כל הרוסיות וזה ממש לא יפה לדעתי
עומר אדם ירד בשיר שלו על כל הרוסיות וזה ממש לא יפה לדעתי
באותו הנושא: