7 תשובות
אנשים היום מחפשים להעלב על כל דבר ואמרו שהוא גזעני
אני אישית לא אוהבת את סגנון השירה אבל נו באמת קצת צחוקים וחרוזים למה הם עושים באלגן
שואל השאלה:
מה הוא אמר בשיר שמעליב לא הבנתי????
אנונימי
סתם דברים ברוסית שכביכול יורדים על רוסיות אני לא מבינה איך זה מעליב מישהו
הוא כביכול התייחס בשיר לרוסיות ככאלה ששותות אלכוהול ו"זונות", למרות שלפי דעתי מגזימים.
כל השיר מדבר על בחורות רוסיות ורומז שהן זונות (כשהוא משלים את המילה בתולה ל-חה או וואטבר), עושה מהקהילה הרוסית חבורת מפגרים אלכוהוליסטים שלא יודעים עברית כשבפועל רוסים סוחבים את הבתי חולים בארץ
שיעשה שיר על מרוקאים:

ערס טיפש שלא סיים בגרות הולך לשדוד את אבא שלו ולדקור את חבר שלו.

נראה איך המרוקאים יגיבו על השיר הזה.
אנונימי