16 תשובות
כ ן
או שתמחקי טיקטוק.
או שתביני שלא רק בטיקטוק את הולכת לראות "בנות יפות" את תראי את זה גם בפרסומות בטלויזיה וגם באינסטגרפ ובכל מקום היום.
וככה זה, אין מה לעשות.
אז במקום זה תנסי לעבוד על החוזר ביטחון הזה (אני יודעת שזה קשה)
שואל השאלה:
גם אינסטגרם אני רוצה למחוק
אנונימית
כן אחות לכי על זה!
את יכולה למחוק.
אבל שתביני שזה לא יעזור לך אם תמחקי. לפעמים את צריכה להתמודד עם הדברים האלו, כי זה יבוא לך גם בטלויזיה וגם ביום יום.
ברור שזה חכם למחוק אבל תנסי גם לעבוד על הקטע של החוסר ביטחון
אני כבר כמה חודשים בלי טיקטוק
זה בזבוז זמן ורק פוגע בי
שואל השאלה:
אני מנסה לעבוד על החוסר ביטחון שלי, אבל שאני מתחילה לאהוב את עצמי אני נכנסת לטיקטוק, אינסטגרם ושונאת את עצמי עוד יותר, וטלויזיה אני לא רואה וכל השאר גם) זה מגיע למצב שאני לא מסוגלת להסתכל במראה ולא מפסיקה להשוואת אותי עם אחרים
אנונימית
אם זה עושה לך רע אז חד משמעית תמחקי.
אני עם אינסטגרם אבל עוקבת רק אחרי אנשים שאני מכירה במציאות ואז גם אם אני רואה בנות יפות אני לא מרגישה חסרת ביטחון כי אני רואה אותן במציאות ויודעת מי הן באמת
פשוט תשחררי מכל הרשתות החברתיות האלו
הכל שם מזויף
לא
ברור שכן עדיף
תמחקי כי זה סתם בזבוז זמן
שמחה שחשבת על זה.וכן.ממש ממש כן.
אנונימית
כן כן כן ושוב כן