16 תשובות
כן
אנונימי
אם בא לך ואת חושבת שזה יעשה לך טוב אז לכי על זה
כן
כן, אני גם רוצה..
כל עוד את יכולה
אם תצליחי מבחינה נפשית
כן
למה
אם זה מעביר את הזמן אין עם זה שום בעיה
אם זה מעביר את הזמן אין עם זה שום בעיה
אנונימי
כן
יש הבדל בין מעביר טת הזמן ל שורף את הזמן
מה שבה לך
כן
אני מחקתי וזה עשה לי ממש טוב
מחקתי בערך לפני שנה או שנה וחצי, אחת ההחלטות הטובות שעשיתי
מחקתי גם אינסטגרם באותה תקופה, ממליצה גם למחוק
מחקתי גם אינסטגרם באותה תקופה, ממליצה גם למחוק