7 תשובות
את לא מכוערת , אני בטוח!
אשמח לדבר איתך בפרטי דבר ראשון
ובכללי תמיד יש לנו תקופות פחות טובות או כאלה שאנחנו יותר ביקורתיים ומחמירים עם עצמנו אבל אני בטוח שאת ילדה ממש יפה ואת סתם קשה עם עצמך ותזכרי שכל תקופה קשה בסוך תיגמר ותבוא אחת הרבה יותר יפה
שואל השאלה:
התקופה הזו נמשכת כבר במשך שנה וחצי וכל יום ניהיה יותר גרוע, בחיים לא אהבתי את עצמי אבל ניהיה יותר רע
אנונימית
אהובה את מהממת ❤! אל תחשבי ככה על עצמך !!
את מדהימה ואת מהממת ומי שלא אומר שלא לא יודע מה זה יופי כי את מהממת!
אני בטוחה שאת יפה!!

למה את חושבת שלא? מה קרה?

ואם את צריכ לדבר/לפרוק/סתם ככה את מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי אני פה בשבילך ❤!
שואל השאלה:
אתם כל כך נחמדים) אבל זה לא עוזר לי שאומרים לי את זה, אתם לא יודעים עד כמה באמת אני מכוערת
אנונימית
אני כל כך מצטערת לשמוע. גם לי הייתה תקופה של שנאה עצמית עד שלמדתי מה אני לא אוהבת בעצמי ואיך אני יכולה לשפר את זה. הסתפרתי, התאפרתי, הלכתי ליעוץ ועשיתי את כל מה שאני צריכה בשביל לקום בבוקר ולהגיד, היי! אני יפה!. וזה לוקח זמן וזה לא פשוט. אבל תנסי להבין שאף אחד לא מושלם ולכולם יש רגעי חולשה. תנסי לראות למה ומה הסיבות שאת לא אוהבת בעצמך ואיך את יכולה לשפר אותם ולהפחית את הדברים שאת לא אוהבת.
היי!קודם כל שתדעי שאת ממש ממש לא היחידה.
יש עוד מליוני בנות בעולם שמרגישות בדיוק כמוך ואפילו יותר גרוע.ותדעי עוד דבר,שזאת לא קלישאה כשאומרים לך שכל אחת יפה בדרך שלה. העולם קבע איזו שהיא נורמה של יופי שהיא כל כך לא נכונה וכל כך מוטעית.אני בטוחה במליון אחוז שאת מהממת,וחוץ מזה,הייתי אומרת לך לעשות דברים שיגרמו לך להרגיש יותר טוב עם עצמך,כמו להתאפר לעשות לק,להתלבש בסגנון שאת אוהבת..נגיד תמצאי משהו בעצמך שאת הכי אוהבת,לדוגמא ציפורניים,אוקי?תשקיעי בזה תשקיעי בעצמך
מבטיחה לך שזה ממש ישפר לך את ההרגשה ויבנה לך את הביטחון בהדרגה..
ובאמת,תמיד תזכרי שאת יפה ומהממת.אין בנות מכוערות בעולם,פשוט כל אחת צריכה למצוא את היופי שלה.