4 תשובות
את יכולה להתקשר לאחות, אם את בכללית המספר זה כוכבית 2700, להתייעץ איתה
קרה לי גם מוקדם יותר היום, פשוט נחתי עד שעבר. תנסי לנוח, אם לא עובר - תעדכני את הרופאה.
שואל השאלה:
אני במאוחדת אבל תודה בכל מקרה :)
אני במאוחדת אבל תודה בכל מקרה :)
אנונימית
שואל השאלה:
זה עבר לך לבד ? אחותי אני בוכה את החיים שלי עכשיו כי זה כואב לי לנשום אני כל כך מפחדת
זה עבר לך לבד ? אחותי אני בוכה את החיים שלי עכשיו כי זה כואב לי לנשום אני כל כך מפחדת
אנונימית
באותו הנושא: