7 תשובות
לא מבקשים תו ירוק בכביש..
שואל השאלה:
חברה שלי אמרה שמשטרות יכולות לבדוק דברים וזה בכבישים תעודת זהות ולגלות שאני בבידוד
אה זה כן יכולים לתפוס אותך, אבל אם עשית 2 בדיקות קורונה ויצאת שלילית זה אומר שנגמר לך הבידוד לא? מתי עשית את הבדיקות האלה
היא מגזימה. גם אם הם יבקשו המקסימום תשלם קנס.
להבא אל תעשה את זה, אתה מסכן אנשים.
שואל השאלה:
באמת יש משטרות בכבישים שמשום מקום יעצרו ויבקשו תעודת זהות?
שמעי אני אף פעם לא נתקלתי אבל כן היו מקרים שפורסמו בחדשות שמשטרה תפסה מפירי בידוד... אין לי מושג איך זה עובד אבל אם את לא רוצה לקחת סיכון אולי לא כדאי
שואל השאלה:
אני לא אקח איתי טלפון אני אלך בלי אבל הם יכולים סתם לעצור תטלפון ולשאול או לבקש ?
באותו הנושא: