7 תשובות
העיר הכי טובה זה מקום כזה עם הרבה יער ועצים, והרבה טבע.
אני מאשדוד :')
כפר סבא
אנונימי
אני גר בראשון לציון
הכל תלוי על מה אתה מסתכל
בזמן האחרון ניהיה סיוט בראשון ,השכירות גבוהה ,ארנונה גבוהה ,פקקים בכל מקום

לדעתי המקום הכי טוב לגור בו הוא כפר סבא (איכות חיים)
שואל השאלה:
למה אף אחד פה לא הבין את השאלה:)
אנונימית
תנסי שוב:)
שואל השאלה:
אתה הבנת. תודה על התשובה
אנונימית
וואלה הכי שווה לקנות בית בכרמיאל, עיר משפחתית והיא ישרה ומזג אויר מדהים והיא שקטה כמו מושב אבל אי אפשר לקנות שם בית כי היא יקרה כמו לא יודעת מה! אז קניתי בנהרייה גם לא רע אבל אין מה להשוות.