50 תשובות
הוד השרון
הרצליה (איפה שגרים הטחונים, בהרצליה פיתוח)
אנונימי
פתח תקווה
היא שוכנת ליד פלסטין בארץ לעולם לא
היא שוכנת ליד פלסטין בארץ לעולם לא
קצרין, שדמות דבורה(לא עיר אבל מקום טוב לגור בו)
מודיעין
אנונימית
ראש העין
אני חושבת שזה קיבוץ אבל ראש המעלה/קצרין
ירושלים הבירה
צפון תל אביב.. זה האיזור הכי יפה לדעתי
לעומת זאת דרום תל אביב זוועה
לעומת זאת דרום תל אביב זוועה
אנונימי
בדרום תל אביב יש אנשים זהב. בצפון כולם צפונבונים
ירושלים הבירה חלום, אמנם יש אזורים פחות טובים בירושלים.
חייב להוסיף שמרום גולן ברמת הגולן היא יישוב מעולה
חייב להוסיף שמרום גולן ברמת הגולן היא יישוב מעולה
זה תלוי מה מתאים לך באישיות ובכסף הצפון מהממם הרצליה מהממת אני מירושלים זה סבבה לגור פה אבל זה באמת תלוי בל ובמה את אוהבת
תל אביב בדוק
זו עיר של דת, מן הסתם שהכול יהיה סגור. חוץ מזה איפה עוד תמצאי שבשבת אין כמעט משהו פתוח?
עד שיש עיר שנחה בשבת.
עד שיש עיר שנחה בשבת.
^אבל היא רוצה להסתובב בשבת
זה באמת תלוי באיזור יש את האיזורים של החרדים שהרוב שם זה זבל הם מפזרים שם זבל על הריצפה במקום לזרוק לפח מטר לפניהם אבל יש איזורים יותר טובים אומנם יותר יקרים אבל יותר טובים ויש פה מלא ערבים אז זה תלוי באיזורים יש כאלה שזה פחות מתאים להם
אבא שלי היה גר בבניין הכי יקר במרכז העיר הביניים ממש יפה חדש יש לובי ענק יש שומרים אבל את יורדת לבחוץ הכל ריח של פיפי קקי אלוהים יודע מה ומלא אנשים והומלסים ומכורים באים אלייך ומתקרבים אלייך וזה מגעיל כאילו לא שווה את זה בשיט הוא עבר משם מאז תודה לאל
החילונים לא יכולים להשתלט על כל מקום ולהפוך אותו לחילוני. אם את לא רוצה לגור שם, אל תגורי שם.
וגם זו עיר של היהדות, אנחנו היינו שם קודם, שם עמדו בתי המקדש, והיא הייתה הבירה של היהודים, לא של הנוצרים ולא של המוסלמים.
וגם זו עיר של היהדות, אנחנו היינו שם קודם, שם עמדו בתי המקדש, והיא הייתה הבירה של היהודים, לא של הנוצרים ולא של המוסלמים.
ולגבי הזבל אם יש, צריך להגביר את האכיפה
שואל השאלה:
תודה לכולם
בכל מקרה אני ממש לא מתכננת לגור בירושלים.
ולאלה שהגיבו לי מושבים אני אגור רק בעיר.
הוד השרון והרצליה ברור שאלו מקומות טובים כל הטחונים שם מקווה להסתדר בחיים האלה חחח
תודה לכולם
בכל מקרה אני ממש לא מתכננת לגור בירושלים.
ולאלה שהגיבו לי מושבים אני אגור רק בעיר.
הוד השרון והרצליה ברור שאלו מקומות טובים כל הטחונים שם מקווה להסתדר בחיים האלה חחח
יש לך גם כפר סבא
mary moo cow ו girl.
אני גרה בקצרין ולא כזה כיף לגור כאן כי אין כלכך דברים לעשות , רוב האנשים כאן או סנובים מהתחת אבל מה זה סנובים מהתחת ואומנם הבתים סבבה ובונים עוד מלא בתים אבל יש רק 2 קניונים פיצפיצפיצפונים ואחד מהם הוא אפילו לא קניון אלא רק סופר חנות אלקטרוניקה מאפיה חנות פרחים ודואר
אני גרה בקצרין ולא כזה כיף לגור כאן כי אין כלכך דברים לעשות , רוב האנשים כאן או סנובים מהתחת אבל מה זה סנובים מהתחת ואומנם הבתים סבבה ובונים עוד מלא בתים אבל יש רק 2 קניונים פיצפיצפיצפונים ואחד מהם הוא אפילו לא קניון אלא רק סופר חנות אלקטרוניקה מאפיה חנות פרחים ודואר
אבל יש לך טבע, יותר שווה מהקניונים
בקריות חיפה וזה זה לא מקומות כאלה יקרים(תלוי באיזה איזור רוב האיזורים זולים) וזה אחלה מקום ויפה איפה שלא תחליטי בהצלחה:))
ומי שלא ברוב ממש נחמד
שואל השאלה:
מעדיפה קניונים.. שונאת טבע
ולא רוצה צפון כל המשפחה שלי מהמרכז
מעדיפה קניונים.. שונאת טבע
ולא רוצה צפון כל המשפחה שלי מהמרכז
הישראלי הציוני
איזה טבע דימיטריה המעצבן הזה הרס כאן את כל הטבע
איזה טבע דימיטריה המעצבן הזה הרס כאן את כל הטבע
בסדר אז אל תתיחסי לתשובות שלא טובות לך מה אני אגיד זה גם לא ש*רוב* האנשים מגיל 30 - יכולים להמליץ לך כי הם לא עברו דירה 4 פעמים +
^^
התכוונת צהוב
התכוונת צהוב
ב la ארצות הברית
הי למה בוז? רק אמרתי את דעתי
כי היא התכוונה בישראל
אוקיי אז לדעתי כדאי לגור בנתניה
זכרון יעקב, מאוד כיף פה כשאתה טחון
ירושליםעירהקודש
חד משמעית ירושלים, עיר הקודש.
או מקום ברמת הגולן/צפון או ירושלים והסביבה
או מקום ברמת הגולן/צפון או ירושלים והסביבה
אנונימית
טונה לא הדג- ירושלים עיר מדהימה שמלאה בקדושה ואווירה טובה, אין אווירה באף מקום בארץ כמו בירושלים או ביישובים ליד ירושלים, באמת מקום מדהים, גם מזג אוויר מעולה, גם יש קדושה, עיר הקודש, הכותל המערבי!!
איזה חלום זה לגור במקום קרוב לכותל ואם רוצים פשוט הולכים לשם!! או סתם לגור בירושלים ואפשר לקחת רכבת או משהו ולהגיע! זה בחיים לא היה לי וזה חלום.
איזה חלום זה לגור במקום קרוב לכותל ואם רוצים פשוט הולכים לשם!! או סתם לגור בירושלים ואפשר לקחת רכבת או משהו ולהגיע! זה בחיים לא היה לי וזה חלום.
אנונימית
טונה לא הדג- פשוט עצוב שאין לך אפילו דבר אחד טוב להגיד ואת רק מלכלכת..
נו בואי נשמע מה טוב בירושלים לדעתך? (או שאת כל כך שונאת אותה עד לעמקי נשמתך שאת לא יכולה למצוא שום דבר?)
שתדעי שבכל מקום יש רע ויש טוב
אבל כמות השנאה שיש לך אל העיר היא פשוט הזויה!
ממש לא חשבתי שאת באמת תלכי לכותל.. זה לא מפתיע אותי כי את אתאיסטית אז למה שתלכי??
אבל אני יכולה להגיד לך מבת דודה שלי שגרה בירושלים שהיא הלכה הרבה עם חברות שלה לכותל להתפלל, אותך זה לא מעניין אז מה את רוצה??
מאיפה את בטוחה כל כך שאנשים בירושלים לא הולכים הרבה לכותל?? אולי האנשים שאת מסתובבת איתם, אבל יש המון שכן הולכים כמה פעמים בשנה כי זה קרוב אליהם.
ולא התכוונתי שחייב רכבת.. או רכבת או אוטובוס או ברגל מה שהכי טוב.. הרכבת זה לא העיקר במה שאמרתי.. זה סתם יצא לי.
תתחילי להיות קצת בן אדם שמח עם אופטימיות למה השליליות יוצאת ממך בלי סוף וחבל.
נו בואי נשמע מה טוב בירושלים לדעתך? (או שאת כל כך שונאת אותה עד לעמקי נשמתך שאת לא יכולה למצוא שום דבר?)
שתדעי שבכל מקום יש רע ויש טוב
אבל כמות השנאה שיש לך אל העיר היא פשוט הזויה!
ממש לא חשבתי שאת באמת תלכי לכותל.. זה לא מפתיע אותי כי את אתאיסטית אז למה שתלכי??
אבל אני יכולה להגיד לך מבת דודה שלי שגרה בירושלים שהיא הלכה הרבה עם חברות שלה לכותל להתפלל, אותך זה לא מעניין אז מה את רוצה??
מאיפה את בטוחה כל כך שאנשים בירושלים לא הולכים הרבה לכותל?? אולי האנשים שאת מסתובבת איתם, אבל יש המון שכן הולכים כמה פעמים בשנה כי זה קרוב אליהם.
ולא התכוונתי שחייב רכבת.. או רכבת או אוטובוס או ברגל מה שהכי טוב.. הרכבת זה לא העיקר במה שאמרתי.. זה סתם יצא לי.
תתחילי להיות קצת בן אדם שמח עם אופטימיות למה השליליות יוצאת ממך בלי סוף וחבל.
אנונימית
אני לא סטוקרית,.. זה קצת קשה לפספס את זה שאת אתאיסטית כי כבר ראיתי אותך בשאלה אחרת שאמרת את זה.. חחח עלק סטוקרית כיאלו שמה שמעניין אותי זה לעקוב אחרייך, אם לא הייתי יודעת את זה משאלה פעם לא הייתי מנסה אפילו לבדוק את זה.
אה כן את מכירה את כל הירושלמים? איזה קטע גם אני מכירה ירושלמים שכן הולכים לכותל! ואו גאונות.
כמו שאני לא מכירה את כולם גם את לא מכירה את כולם..
"אני גרה כאן ומכירה ירושלמים" איזה קטע גם אני רוצה כיף?
"רוצה לדבר איתם אולי?" לא תודה כבר דיברתי מספיק אל תדאגי.
לך לא מתאים למגורים, יש המון אנשים שזה כן מתאים להם אל תקבעי עובדה לכולם, אין בעיה שתראי צד אחר של העיר, אבל כל מה שאת מפיצה פה זה שליליות ושנאה על העיר, אם זה מה שטוב לך להפיץ שליליות תהני.
אה כן את מכירה את כל הירושלמים? איזה קטע גם אני מכירה ירושלמים שכן הולכים לכותל! ואו גאונות.
כמו שאני לא מכירה את כולם גם את לא מכירה את כולם..
"אני גרה כאן ומכירה ירושלמים" איזה קטע גם אני רוצה כיף?
"רוצה לדבר איתם אולי?" לא תודה כבר דיברתי מספיק אל תדאגי.
לך לא מתאים למגורים, יש המון אנשים שזה כן מתאים להם אל תקבעי עובדה לכולם, אין בעיה שתראי צד אחר של העיר, אבל כל מה שאת מפיצה פה זה שליליות ושנאה על העיר, אם זה מה שטוב לך להפיץ שליליות תהני.
אנונימית
לא אמרתי בחיים שאני מירושלים חמודה אמרתי שאני מכירה ירושלמים ודיברתי איתם
אין פה שום חור.
חחח על מה אני בדיוק משקרת תגידי את אמיתית??
ובירושלים יש 927 אלף אנשים נכון לשנת 2019 לפי ויקפדיה אז עם כל הכבוד ל500 אנשים שאת מכירה יש המון שהם לא כמו ה500 שאת מכירה.
אין פה שום חור.
חחח על מה אני בדיוק משקרת תגידי את אמיתית??
ובירושלים יש 927 אלף אנשים נכון לשנת 2019 לפי ויקפדיה אז עם כל הכבוד ל500 אנשים שאת מכירה יש המון שהם לא כמו ה500 שאת מכירה.
אנונימית
את אמרת שאת גרה בירושלים ומכירה ירושלמים
אני ציטטתי אותך ואמרתי "איזה קטע גם אני רוצה כיף?"
התכוונתי לזה שגם אני מכירה ירושלמים לא לזה שאני גרה בירושלים, אני גרה בצפון רחוק מאוד מירושלים.
אולי זה לא היה הכי ברור אבל עכשיו אני מסבירה לך מה הכוונה שלי ואת עדיין חושבת שאני משקרת.. למרות שאני הסברתי לך מה הכוונה שלי את מתעקשת להתעלם.
אני לא שוללת את הרגשות שלך ואת החוויות שלך, באותה מידה מה "שעשיתי" לך עשית לי, אמרת שמה שאני חושבת על העיר לא נכון.. וכל אחד מרגיש דברים אחרים! אז את לא סובלת את ירושלים יופי, אני אוהבת את ירושלים וגם המון אנשים שגרים בה, אם את לא רוצה שיבטלו אותך את עשית בדיוק באותה מידה גם למה שאני רשמתי.
"אויש פשוט מקסים אותי כל פעם מחדש שאנשים חושבים שבירושלים יש אווירה טובה וקדושה ושכולם כאן הולכים לכותל בכל הזדמנות שיש להם, תני להרוס לך זה לא ככה"
מה זה נראלך?^^ לא שלילה של מה שאני חושבת על העיר? כזה רע לך לשמוע דברים טובים על העיר שאת ליטרלי גרה בה?
לפני שאת צועקת עלי שאני עושה לך דברים תשימי לב שאת גם עושה ככה.
"העיר שלי" מי ישמע אבא שלך קנה את העיר הזאת, ביקרתי בירושלים (נכון שזה לא אותן דבר כמו לגור) אבל גם אני מכירה אנשים שגרים בירושלים או נמצאים שם כל יום בערך והם ההפך ממל אוהבים את העיר.
אל תקחי בעלות על עיר כיאלו אבא שלך קנה אותה כי העיר הזאת שייכת לכל עם ישראל ואם אני ארצה אני אכתוב עליה מה שאני חושבת בין אם אני גרה בה ובין אם אני לא.
ואת מוזמנת לכתוב מה שבאלך על "העיר" שאני גרה בה.. אני לא גרה בעיר אבל שיהיה את גם ככה לא תכירי את המקום בטח.
אני ציטטתי אותך ואמרתי "איזה קטע גם אני רוצה כיף?"
התכוונתי לזה שגם אני מכירה ירושלמים לא לזה שאני גרה בירושלים, אני גרה בצפון רחוק מאוד מירושלים.
אולי זה לא היה הכי ברור אבל עכשיו אני מסבירה לך מה הכוונה שלי ואת עדיין חושבת שאני משקרת.. למרות שאני הסברתי לך מה הכוונה שלי את מתעקשת להתעלם.
אני לא שוללת את הרגשות שלך ואת החוויות שלך, באותה מידה מה "שעשיתי" לך עשית לי, אמרת שמה שאני חושבת על העיר לא נכון.. וכל אחד מרגיש דברים אחרים! אז את לא סובלת את ירושלים יופי, אני אוהבת את ירושלים וגם המון אנשים שגרים בה, אם את לא רוצה שיבטלו אותך את עשית בדיוק באותה מידה גם למה שאני רשמתי.
"אויש פשוט מקסים אותי כל פעם מחדש שאנשים חושבים שבירושלים יש אווירה טובה וקדושה ושכולם כאן הולכים לכותל בכל הזדמנות שיש להם, תני להרוס לך זה לא ככה"
מה זה נראלך?^^ לא שלילה של מה שאני חושבת על העיר? כזה רע לך לשמוע דברים טובים על העיר שאת ליטרלי גרה בה?
לפני שאת צועקת עלי שאני עושה לך דברים תשימי לב שאת גם עושה ככה.
"העיר שלי" מי ישמע אבא שלך קנה את העיר הזאת, ביקרתי בירושלים (נכון שזה לא אותן דבר כמו לגור) אבל גם אני מכירה אנשים שגרים בירושלים או נמצאים שם כל יום בערך והם ההפך ממל אוהבים את העיר.
אל תקחי בעלות על עיר כיאלו אבא שלך קנה אותה כי העיר הזאת שייכת לכל עם ישראל ואם אני ארצה אני אכתוב עליה מה שאני חושבת בין אם אני גרה בה ובין אם אני לא.
ואת מוזמנת לכתוב מה שבאלך על "העיר" שאני גרה בה.. אני לא גרה בעיר אבל שיהיה את גם ככה לא תכירי את המקום בטח.
אנונימית
אוקי תקשיבי רגע בואי שתינו נשום.
לא יודעת למה הגענו למצב כזה
אני לא שללתי שום הרגשה שלך רק אמרתי מה אני חושבת על ירושלים.
לא טוב לך בירושלים? זה שלך, אין לי שום אינטרס וסיבה לשלול לך את ההרגשות והחוויה שלך, בניגוד למה שאת חושבת...
כל אחד מרגיש דברים אחרים, כל אחד אוהב דברים אחרים וזהו.
אני רשמתי בשמחה את מה שאני חושבת על העיר ואת התחלת להגיד שזה ממש לא נכון כל מה שאנשים חושבים על העיר, לא הבנתי למה החלטת שככה זה באמת, ובשביל מאות אלפי תושבים כיאלו החלטת שאת יודעת הכי טוב ובגלל נכנסתי גם ככה לכעס.
אז כל אחד יש לו חוויה אחרת וזהו
לא יודעת למה הגענו למצב כזה
אני לא שללתי שום הרגשה שלך רק אמרתי מה אני חושבת על ירושלים.
לא טוב לך בירושלים? זה שלך, אין לי שום אינטרס וסיבה לשלול לך את ההרגשות והחוויה שלך, בניגוד למה שאת חושבת...
כל אחד מרגיש דברים אחרים, כל אחד אוהב דברים אחרים וזהו.
אני רשמתי בשמחה את מה שאני חושבת על העיר ואת התחלת להגיד שזה ממש לא נכון כל מה שאנשים חושבים על העיר, לא הבנתי למה החלטת שככה זה באמת, ובשביל מאות אלפי תושבים כיאלו החלטת שאת יודעת הכי טוב ובגלל נכנסתי גם ככה לכעס.
אז כל אחד יש לו חוויה אחרת וזהו
אנונימית
הנה שוב את עושה את זה
בעינייך זנ לא מתאים לאלפי אנשים אחרים היא כן מתאימה.
אני נושמת , לא צריך להתווכח
בעינייך זנ לא מתאים לאלפי אנשים אחרים היא כן מתאימה.
אני נושמת , לא צריך להתווכח
אנונימית
לך לא כיף לגור ולאחרים כן
את "איפה אמרתי שכולם צריכים לחשוב שזה לא מתאים למגורים?"
שניה אחרי זה גם את "אם מתישהו תחליטי לעבור לגור כאן את תביני מצויין על מה אני מדברת"
מחליטה בשבילי מה יקרה, יום טוב
את "איפה אמרתי שכולם צריכים לחשוב שזה לא מתאים למגורים?"
שניה אחרי זה גם את "אם מתישהו תחליטי לעבור לגור כאן את תביני מצויין על מה אני מדברת"
מחליטה בשבילי מה יקרה, יום טוב
אנונימית
אלוקים עוזר לי הרבה תודה
אני לא שוםטת הכל אבל כולה אומרת מה שאני חושבת.. אמרתי את זה בהכי פשטות שיש ואת התחלת להתעצבן מזה שאנשים חושבים דברים כאלה ולדעתך זה לא נכון.
ברור שלא הכל טוב ויש מלא שלא טוב ואני בחיים לא אמרתי שהכל טוב.. אמר יש בכל מקום יש טוב ורע.
אין לי מה לדבר איתך בפרטי
והנה כמובן שמגיע השלב שיורדים על האנונימי כיאלו אם זה מה שמפריע לך בעיה שלך.
יש סיבות אחרות שאתה מאנונימי בלי קשר לפחדן.
אין לך מה להגיד החלטת ללכת לדבר הכי לא קשור.
אני לא שוםטת הכל אבל כולה אומרת מה שאני חושבת.. אמרתי את זה בהכי פשטות שיש ואת התחלת להתעצבן מזה שאנשים חושבים דברים כאלה ולדעתך זה לא נכון.
ברור שלא הכל טוב ויש מלא שלא טוב ואני בחיים לא אמרתי שהכל טוב.. אמר יש בכל מקום יש טוב ורע.
אין לי מה לדבר איתך בפרטי
והנה כמובן שמגיע השלב שיורדים על האנונימי כיאלו אם זה מה שמפריע לך בעיה שלך.
יש סיבות אחרות שאתה מאנונימי בלי קשר לפחדן.
אין לך מה להגיד החלטת ללכת לדבר הכי לא קשור.
אנונימית
בקיצור שכל אחת תמשיך בחייה
:)
:)
אנונימית
בובי תקראי לסבתא שלך
אנונימית
את האמת שאני מסכימה עם טונה לא הדג
זה לא שאני גרה שם אבל ממה שראיתי בכמה פעמים שהייתי שם הכל מפוצץ יש הרבה הרבה זבל ברחובות אפילו נעצו בי מבטים וקיללו אותי בגלל שהלכתי עם חולצה קצרה עם מחשוף וממה שראיתי היא עיר מגעילה חוץ מהכותל אבל אני אכבד את דעותיך ואת מי שחושב בצורתך אז אני לא אבוא ואפתח איתך חזית/ריב
זה לא שאני גרה שם אבל ממה שראיתי בכמה פעמים שהייתי שם הכל מפוצץ יש הרבה הרבה זבל ברחובות אפילו נעצו בי מבטים וקיללו אותי בגלל שהלכתי עם חולצה קצרה עם מחשוף וממה שראיתי היא עיר מגעילה חוץ מהכותל אבל אני אכבד את דעותיך ואת מי שחושב בצורתך אז אני לא אבוא ואפתח איתך חזית/ריב
הרצליה/ רמת השרון/ תל מונד/סביון/ כפר שמריהו
פתח תקווה