9 תשובות
חרא, עברתי מלא משברים בגיל הזה ואכלתי מלא חרא.
לא רוצה להתבגר יותר :(
וואלה לא הרגשתי כלום
אנונימי
חכו תגיעו לגיל שצריך לשלם שכר דירה
גיל מאוד לא פשוט . מלא משברים ובבית ספר מלא מבחנים . אני מתה כבר שיהיה לי יום הולדת 17 ואני אסיים את הגיל הזה
no sleep
אני ככ מסכימה איתך
כרטיס אשראי זה לא בגיל 18?
שואל השאלה:
^
תקשיב, אין לי מושג, זה מה שאמרו לי
אנונימי
אני דיי בטוח שזה מגיל 18
התקופה הכי יפה בלי קשר זה הגיל וכן בגיל הזה התחלתי לעבוד בגיל 16 יש לך כסף אתה חוסך והכל חברים וזה ואז אתה מתגייס וזהו באסה:) תהנה כמה שיותר בגיל הזה הגיל הזה לא יחזור וזה הגיל הכי כיף שיכול להיות, אתה הופך להיות קצת בוגר אבל עם אפס מחויבות לכלום ובכללי אם תדע לנצל טוב את הגיל הזה אתה לא תשב דקה כל הזמן יש מה לעשות
אנונימי