4 תשובות
תכלס זה פשוט עובר עם הזמן, תנסי לשים קרח, גם לי היא כאבה פיצוצים ולא היה כלכך משהו שעזר.
שתי תה ואל תיהיי במקומות שקטים כלכך שמעי מוזיקה או משו כי במקומות שקטים נותנים יותר תשומת לב לגוף ואז מרגישים כאבים
וואי גם לי זה היה ככה רק עם אתמול ושלשום לא הצלחתי להעביר אבל פשוט לא עשיתי כלום עם היד ונשארתי עסוקה כל הזמן כדי לא לחשוב על זה. אולי אפשר כדור או משהו אבל נראה לי בעיקרון יעבור עם עצמו
תנשמי עמוק תיהיא בטלפון ותנסי משקחי כאבים