8 תשובות
אותו הדבר..
^מבחינה קלורית זה אותו דבר
שואל השאלה:
מי דיבר על בחינה קלורית אלוהים ישמור עם האנשים באתר הזה
אנונימית
חחח תארי לעצמך להיות את ולצאת על אנשים שניסו לעזור לך
אנונימית
אין הבדל
שואל השאלה:
זה לא אותו דבר כי בביצת עין הביצה קצת יותר חיה
אנונימית
שואל השאלה:
וואו imagine. איזה נוראית אני
אנונימית
זה לא קשור לבריא, אבל כן לאכול ביצה לא מבושלת יכול להיות סיכון לסלמונלה.
אנונימית