8 תשובות
אותו הדבר..
^מבחינה קלורית זה אותו דבר
שואל השאלה:
מי דיבר על בחינה קלורית אלוהים ישמור עם האנשים באתר הזה
מי דיבר על בחינה קלורית אלוהים ישמור עם האנשים באתר הזה
אנונימית
חחח תארי לעצמך להיות את ולצאת על אנשים שניסו לעזור לך
אנונימית
אין הבדל
שואל השאלה:
זה לא אותו דבר כי בביצת עין הביצה קצת יותר חיה
זה לא אותו דבר כי בביצת עין הביצה קצת יותר חיה
אנונימית
שואל השאלה:
וואו imagine. איזה נוראית אני
וואו imagine. איזה נוראית אני
אנונימית
זה לא קשור לבריא, אבל כן לאכול ביצה לא מבושלת יכול להיות סיכון לסלמונלה.
אנונימית
באותו הנושא: