9 תשובות
אה לא משנה לא הבנתי את השאלה נראלי
ועד כמה שידוע לי הכיתות לא משתנות לפי מגמות אלא לפי יחידות ומסלולים
או שזה אצלי כי אני לא כיתה רגילה אבל אם את כיתה רגילה יש מצב זה לא חל גם עלייך
שואל השאלה:
תודה למי שענה אני מעריכה את זה ומה הכוונה שאת לא כיתה רגילה? (תמיד איתך-שוקולד פרה)
אנונימית
אני כיתה מדעית
שואל השאלה:
כאילו מופת? איזה בית ספר את? איך קוראים לו כאילו
אנונימית
אחותי את ממש לא רוצה ללכת למגמה מסויימת נטו כי יש לך שם חברות
מגמות יעזרו לך להחליט מה את רוצה לעשות בעתיד ובמה את יותר מוצלחת ובכל מקרה אל תלכי למשהו שאת לא רוצה רק כי חברות שלך שם
אצלנו זה מחולק לפח המגמות.
אם נגיד אני רוצה ללכת לכימיה אז אני אהיה עם שאר התלמידים שבחרו את המגמה.
תלכי למי שקובעת את זה ותדברי איתה על זה
&.
אם תפנו אליהם ממש רוב הסיכויים שימו אתכם ביחד. אין להם מטרה להפריד אתכן
מקיף ט
כל זה לפי אותיות אצלנו
ויש מופת, יש מדעית שזה יותר איטי אבל אותה רמה ויש רגילות שזה יותר איטי ופחות לעומק