3 תשובות
שואל השאלה:
אין לי בעיה עפ ציניות גם אני צינית הרבה אבל היא צינית בנושאים כל כך לא מצחיקים.
לגבי החיים שלה היא הייתה חברה ממש טובה שלי בה-ו (אנחנו בכיתה ז) והייתי באה אלייה הרבה וזה ואני מכירה אותה אין לה משהו קשה בחיים מאז ומתמיד היא הייתה צינית
אנונימית
גם אני קצת כזאת
החיים שלי לא קשים בכלל
כנראה יותר מידי פיק מי
כנראה שהחיים שלה קשים אז היא מעדיפה לעשות מהכל ציניות,גם אני כזאת לפעמים הכי חשוב זה שלא תשפטי אותה