4 תשובות
כי הם פוגעים בעצמם. אין לי בעיה איתם יש לי בעיה עם הדרך חיים שלהם אבל האמת אני מבינה שהם לא בחרו בזה ושהם אולי עצלנים מידי
האמת אני מרחמת עליהם
אנונימית
נכון, זה ממש לא בסדר
אני חושבת כי לא נעים להם לראות אנשים שהיו במצב שלהם שלמים עם עצמם כי הם לא היו והם עשו הכל רק בשביל לא להיות "השמנים"
שכל אחד יעשה מה שבאלו מה אכפת להם באמת וזה גם לא שאכפת להם הם פשוט רוצים לגרום לאנשים להרגיש רע שהם לא עובדים קשה בשביל להיות "יפה" או "חתיך"