7 תשובות
*סוכר
יש כאלה שיש להם פחות מדי ויש כאלה שיש להם יותר מדי
אנונימי
שואל השאלה:
אני שואלת על גלוקוז....
אנונימית
גלוקוז זה סוג של סוכר. יש עוד סוגי סוכר, את יודעת...
אנונימי
לאנשים עם סוכרת (סוג 2) יש בעיה בפירוק גולקוז (לרוב בגלל שהקולטנים לא עובדים כמו שצריך). לכן עודף מסוים בגלוקוז יוצר בעיתיות, שכן הגוף לא יודע לפרק את הגלוקוז ויש יותר מידי בדם. כאשר הסוכר שלהם מיוצב (בין אם באמצעות אינסולין או דיאטה מסוימת וכל מיני פתרונות אחרים) אז רמת הסוכר בדם שלהם רגילה ומאוזנת.
שואל השאלה:
חח אנונימי מה יש לך אני יודעת שיש עוד סוגים אבל אני שאלתי ספציפית על קלוקוז
אנונימית
ההפך
לסוכרתיים יש יותר מדיי גלוקוז בדם והגוף שלהם לא מצליח לאזן ולהוריד את רמות הסוכר בדם, לכן הם מזריקים אינסולין כדי להוריד את רמות הגלוקוז, מקווה שעזרתי :)
וכל האנשים שרשמו שיש עוד סוגי סוכר -
לכו ללמוד מדעים
בבטן כל סוגי הסוכרים מתפרקים מרב סוכרים \ דו סוכרים, לחד הסוכר המדובר - גלוקוז, שאמור להיכנס לתאים בגוף, ובמצב של סוכרת יש יותר מדיי ממנו והוא לא נכנס לתאים וזה יוצר מצב לא טוב.
שמחתי לעזור :)
אנונימית