התחברות
הרשמה
אכלתי קצת מידי להיום? לאכול עוד?
אני יודעת שזה לא הכי בריא אבל גם לא ניסיתי
קצת אחרי 6:40 אכלתי רוגעלך עם שוקו
לא אכלתי כלום בבית ספר
20 דקות לפני ארבע אכלתי חזה עוף ופסטה
ועכשיו אכלתי טיפה קרקרים עם קוטג'
3 בינואר 2022, 20:25
אוכל
תפריטים
מתכונים
3 תשובות
הכי טןב זה לאכול ! תאכלי עודד
מ
מישהיייייייייייייייייייייייי
תאכלי עוד, זה מגיע לך
בתאבון יפה אחת 3>
M
Milf lol
כן תאכלי עודד ובא לי עכשיו רוגעלך ממשש
ת
תחת בת
באותו הנושא:
אם אכלתי עכשיו יותר מידי קלוריות הפיתרון הכי טוב לזה יהיה לא לאכול עד סוף היום?
אכלתי יותר מידי להיום? פליז תענו
אכלתי אתמול יותר מידי, איך לאכול היום ולנקות את הבטן?
אכלתי היום הרבה? להפסיק לאכול להיום?
תגידו אכלתי הרבה מיידי להיום?
אכלתי בסדר להיום לא יותר מידי?
אכלתי עד עכשיו 400-500 קלוריות ואני מתכננת לאכול עד 600-800 קלוריות..זה יותר מידי?
לא אכלתי עד עכשיו כי אני מפחדת לאכול מידי..אבל בא לי לאכול קוסקוס עם סלט..כמה קלוריות זה??
כמה קלוריות אכלתי להיום?מנסה לאכול מסודר ובריא האם זה טוב?
זה בסדר לאכול קורנפלקס וחלב?אני אכלתי היום רק סלט וזה כל מה שאני אוכלת להיום
אכלתי היום במבה וחצי פיתה עם פרגית, לאכול קורנפלקס עכשיו או שלא לאכול יותר להיום?