12 תשובות
ברור
אני מוותרת על ארוחת בןקר בכללי, פשוט היום יש לי מבחן אז כן אכלתי
שואל השאלה:
ומי שלא מוותר הוא מפונק וחסר אחריות לדעתכם??
ומי שלא מוותר הוא מפונק וחסר אחריות לדעתכם??
אנונימית
בשבילי גם לשתות מים זה ארוחת בוקר
כן, הייתי מוותרת.
ולא, לא מפונק אבל קצת לא אחראי.
צריך לדעת לסדר את הזמנים שלך כמו שצריך, לא לאחר, להתעורר קצת מוקדם יותר.
ולא, לא מפונק אבל קצת לא אחראי.
צריך לדעת לסדר את הזמנים שלך כמו שצריך, לא לאחר, להתעורר קצת מוקדם יותר.
אין ארוחת בוקר זה בבית ספר משהו אבל לא בכללי
זה תמיד קפה בבוקר ישרף העולם האוטובוס יעבור מולי אני אשתה את הקפה ואעלה על האוטובוס
זה תמיד קפה בבוקר ישרף העולם האוטובוס יעבור מולי אני אשתה את הקפה ואעלה על האוטובוס
שואל השאלה:
טוב הספקתי בדיוק בזמן. אכלתי ממש מהר
טוב הספקתי בדיוק בזמן. אכלתי ממש מהר
אנונימית
אני תמיד מוותרת על ארוחת בוקר
אני תמיד אוכלת בצהריים אחרי בית ספר או ב10 וחצי אם מוכרים אוכל או אם אני נשארת ללמוד עד מאוחר
אני תמיד אוכלת בצהריים אחרי בית ספר או ב10 וחצי אם מוכרים אוכל או אם אני נשארת ללמוד עד מאוחר
כן, אבל זה ככה תמיד בבוקר
וואי כמה זמן לא אכלתי ארוחת בוקר...... כן פשוט אוכלת סנדוויץ' בבית ספר
מן הסתם
כדאי לאכול ארוחת בוקר , אפילו משהו קטן
באותו הנושא: