4 תשובות
למחוק סטיפס
זה אנושי לטעות ..
אני אהיה מהמורים המעצבנים האלה ואגיד "מטעויות לומדים"
סליחה
אני אהיה מהמורים המעצבנים האלה ואגיד "מטעויות לומדים"
סליחה
בלתי אפשרי , כולנו בני אדם , וזה אנושי לטעות , בכל זאת מכל הטעויות שלנו אנחנו לומדים .
שואל השאלה:
אבל אני חוזרת על הטעויות שלי כל הזמן
אבל אני חוזרת על הטעויות שלי כל הזמן
אנונימית
באותו הנושא: