10 תשובות
תגידי שאת לא רעבה
למה שהם ייעלבו? פשןט תגידי שאת שומרת כשרןת
למה את לא יכולה לאכול את האוכל שלהם
"אני לא יכולה לאכול את האוכל שאתם מביאים, אל תעלבו"
אנונימי
לאלו ששואלים למה שהם יעלבו
לא ברור אבל זה תמיד קורה אז אני מבינה אותך
לשאלתך - אם את אצל חברה תסבירי לה לפני כי ההורים כנראה יקחו ללב יותר ממנה, ואם אין ברירה פשוט תגידי שאת לא רעבה
לא ברור אבל זה תמיד קורה אז אני מבינה אותך
לשאלתך - אם את אצל חברה תסבירי לה לפני כי ההורים כנראה יקחו ללב יותר ממנה, ואם אין ברירה פשוט תגידי שאת לא רעבה
תגידי שאת שומרת מה הבעיה
תגידי שאת אוכלת רק מהכשרים מסויימים ושאת לא יכולה לאכול בבית שמבשלים בשר וחלב ומטריפים את הכלים
אנונימי
לתלות את זה בעצמך- הם סבבה ואת בטוחה שהאוכל טעים, אבל לצערך את לא יכולה לאכול ממנו
זה לא כזה פשוט להגיד "אני לא אוכלת את האוכל שלכן".
זה מרגיש מתנשא ומציק פשוט תאכלי סלט פירות מיץ דברים עם אריזה שאת יודעת שכשר אלא אם כן את יודעת שהם לא יעלבו ב100 אחוז
זה מרגיש מתנשא ומציק פשוט תאכלי סלט פירות מיץ דברים עם אריזה שאת יודעת שכשר אלא אם כן את יודעת שהם לא יעלבו ב100 אחוז
תאמרי שממש לא בקטע רע אבל את יש לך אמונות והלכות שאת נוהגת אותן ולכן את לא רוצה לקחת
באותו הנושא: