12 תשובות
פשוט להאמין בו, אבל בלי אורח חיים דתי.
כן יש כאלה שעושיםות קידוש בשבת נגיד, אבל לא ממש אורח חיים דתי קפדני.
כן יש כאלה שעושיםות קידוש בשבת נגיד, אבל לא ממש אורח חיים דתי קפדני.
מה לא מסתדר פה? אפשר להאמין שקיימת ישות אלוהית אבל לא להאמין שיש חוקים שאתה צריך לעקוב אחריהם
כי יש דבר כזה כוח עליון, קראי לזה אלוהים או קראי לזה הכוח הקוסמי.
אבל את המצוות והתורה זה משהו שדתיים המציאו והחילוניים(אנשים עם שכל) פשוט לא מאינים במצוות שאנשים המציאו
אבל את המצוות והתורה זה משהו שדתיים המציאו והחילוניים(אנשים עם שכל) פשוט לא מאינים במצוות שאנשים המציאו
אפשר אני אישית מאמין באלוקים פשוט פא מקפיד על דברים מסוימים אין לדעתי קשר בין אמונה לבין קיום הדברים..
שואל השאלה:
החוקים זה של אלוקים
החוקים זה של אלוקים
אלוהים שאתה מאמין בו, אל תתייחס לאמונה שלך כאל עובדה
אין קשר^^
אתה יכול להאמין בחוקים ופשוט לא לקיים..
אני אישית מאצין בדברים כמו הנחת תפילין ושמירת שבת שלא כתובים בתנך אחא יותר בתלמודי תורה ובמשניות אבל.. אישית לא מרגיש צורך בזה ואני לא מקיים
אתה יכול להאמין בחוקים ופשוט לא לקיים..
אני אישית מאצין בדברים כמו הנחת תפילין ושמירת שבת שלא כתובים בתנך אחא יותר בתלמודי תורה ובמשניות אבל.. אישית לא מרגיש צורך בזה ואני לא מקיים
כאלה שרוצים לשמור
אבל לחיות כדתי זה מאוד קשה, אז הם משתדלים במה שהם יכולים.
אבל לחיות כדתי זה מאוד קשה, אז הם משתדלים במה שהם יכולים.
אפשר. זה פשוט להאמין שיש מישהו מעל, ושהתנ''ך הוא אגדה אחת יפה.
^ זה לא מה שהאמנתי שהייתי חילוני. פשוט לא היתה לי מודעות לכל ההלכות, ועד כמה זה מחייב. אבל מעולם לא פיקפקתי בתורה, פשוט לא הכרתי אותה עמו שאני מכיר עכשיו.
אבל פה ראיית שהרבה מאוד באמת מטילים ספק (ה'י ירחם), ולא חסר כאלה שכופרים בה לגמרי...
אבל פה ראיית שהרבה מאוד באמת מטילים ספק (ה'י ירחם), ולא חסר כאלה שכופרים בה לגמרי...
הגיוני. אני מדברת על חלק מהחילונים שאני מכירה...
טכנית אפשר, אבל זאת לא אמונה שלמה, ולא אמונה אמיתית.
באותו הנושא: