7 תשובות
אנשים שמחים.
אנונימית
עם שמח
אנשים שמקיימים את האמרה "איזהו עשיר השמח בחלקו"
אין לכם מושג מה זה פורטוגל. אחד המקומות המדכאים באירופה ואחד העמים העצובים שיש, הדיכאון זה חלק מהתרבות שלהם, באופן מסורתי פורטוגזי ממוצע אמור להיות עצוב.
לא כל מקום חם הוא מקום שמח, עם כל הכבוד, זו לא איטליה.
לא כל מקום חם הוא מקום שמח, עם כל הכבוד, זו לא איטליה.
אנונימי
הייתי שם בטיול וראיתי איך חיים שם, במיוחד בכפרים, אם אתם לא מאמינים מוזמנים לקרוא את זה.
אנונימי
שואל השאלה:
הוא צודק לגבי ליסבון, האנשים שם מעפנים רצח. הייתי שם וזו עיר עלובה...
גם חבר שלי גר בפורטוגל ואמר שלא אהב בכלל את ליסבון
הוא צודק לגבי ליסבון, האנשים שם מעפנים רצח. הייתי שם וזו עיר עלובה...
גם חבר שלי גר בפורטוגל ואמר שלא אהב בכלל את ליסבון
ליסבון עיר יפה אבל האנשים מדוכדכים, אמנם לא ראיתי את זה במרכז העיר אבל בפריפריה הכל עצוב, עם כי החיים שם לא כאלה רעים, פשוט יש להם תרבות שונה מאוד משכנתה לדוגמה.
אנונימי
באותו הנושא: