3 תשובות
כנראה את מרגישה שאת יותר שייכת לשם גם אני מרגישה כאילו אני שייכת לטורקיה יותר מהבית.
כנראה אתה לא אוהד את רונאלדו
שואל השאלה:
חח...
זה הגיוני שאני מעדיף להיות במרחק של עד 3 שעות טיסה מישראל ? פשוט כל פעם שצריך לבקר בארץ זה סיוט וקונקשנים...
אנונימי