7 תשובות
שואל השאלה:
הציונים שלי ממש סבבה דרך אגב 80-100
אנונימית
תנסי לערער ולהגיד שהחיסורים שרשומים לא נכונים
אז את חייבת לדבר עם המחנכת כי כמות מסוימת של חיסורים יכולה לגרום לזה שלא תהיה לך תעודת בגרות
שואל השאלה:
^ זה מה שעשיתי, בינתיים זה פשוט מראה שזה מוצדק אבל לא מעלים אץ החיסור
אנונימית
תתחילי להתלונן על כל הלא אמיתיים.
אם כל הדברים שלך מסיבה מוצדקת אין סיבה שלא יגישו אותך.
היה לי מעל 80% העדרות מודקת במקצוע מסויים והגישו אותי.
שואל השאלה:
זה פשוט ממש מעצבן, אני אמרתי למחנכת שלי שיש לי הרבה חיסורים שהם לא קיימים והיא םשוט אמרה לכתוב שכן הייתי בשיעור ולהצדיק..
אנונימית
אל תדאגי, 130 מוצדקים וזה לא יפגע בבגרות כי זה נחשב כאילו לא החסרת, מחשיבים רק את הלא מוצדקים שזה יוצא 20 חיסורים שזה כלום
בגלל זה המחנכת אמרה שתצדיק :)