4 תשובות
לא חושב שזה קשור , וגם 17 זה לא ככ הרבה
פשוט ירד לך הרבה מהמגן בגלל החיסורים
פשוט ירד לך הרבה מהמגן בגלל החיסורים
אוהו 17 זה כלום לעומתי
שואל השאלה:
אני יודע אבל המורה שלי מנסה להפחיד אותי...
אני יודע אבל המורה שלי מנסה להפחיד אותי...
אנונימי
תמיד מנסים להפחיד תלמידים עם חיסורים, הכל טוב, יגישו אותך וגם ממה שאני זוכרת הבגרות של 3 בי' היא קלילה אין לך מה לדאוג
באותו הנושא: