4 תשובות
לא חושב שזה קשור , וגם 17 זה לא ככ הרבה
פשוט ירד לך הרבה מהמגן בגלל החיסורים
אוהו 17 זה כלום לעומתי
שואל השאלה:
אני יודע אבל המורה שלי מנסה להפחיד אותי...
אנונימי
תמיד מנסים להפחיד תלמידים עם חיסורים, הכל טוב, יגישו אותך וגם ממה שאני זוכרת הבגרות של 3 בי' היא קלילה אין לך מה לדאוג