6 תשובות
אני כבר בזום
אע
כן
מקווה מאוד שלא אבל לפי איך שזה נראה עם האומיקרון אז כן
כן אבל לא להרבה
אני כבר שבוע בזום כי אני בעיר אדומה מקווה שנחזור מהר
באותו הנושא: