3 תשובות
אם את בקטע של מעורב
אני נמצא בבית ספר יחד במודיעין
זה בית ספר שמשלב חילונים ודתיים ביחד.. יש אפשוריות בחירה של תפילה בבוקר..
אני נמצא שם מכיתה א זה עד יב וזה בית ספר באמת מדהים ושווה לנסות..
נ. ב
אני דתי
מקווה ישראל מעולה, המדור הדתי שם.. (חולון)
אנונימי
רמב''ם
אנונימי
באותו הנושא: