11 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם זה שאשתף לא יחמיר את המצב
לכן שואלת כאן
אני לא יודעת אם זה שאשתף לא יחמיר את המצב
לכן שואלת כאן
אנונימית
שואל השאלה:
היא בחורה חכמה ובוגרת מאוד
גם אמרתי לה תגידי לי מה יעשה לך טוב ואני אעשה את זה ואביא לך רק מה שאת רוצה ואז שם היא פשוט התחילה לבכות ולא הצלחתי לשלוט בעצמי וממש בכיתי
היא בחורה חכמה ובוגרת מאוד
גם אמרתי לה תגידי לי מה יעשה לך טוב ואני אעשה את זה ואביא לך רק מה שאת רוצה ואז שם היא פשוט התחילה לבכות ולא הצלחתי לשלוט בעצמי וממש בכיתי
אנונימית
קראתי את כל מה שאמרת ישתדעי שאני פה בשבילך
אני הייתי אומרת להורים שלי את מה שיקרה לאחותי גם אם היא הכי תכעס עליי בעולם ולא תדבר איתי כמה ימים אני יודעת שעצרתי את זה שהיא פוגעת בעצמה ובסוף היא תודה לך על זה שעצרת אותה
אני הייתי אומרת להורים שלי את מה שיקרה לאחותי גם אם היא הכי תכעס עליי בעולם ולא תדבר איתי כמה ימים אני יודעת שעצרתי את זה שהיא פוגעת בעצמה ובסוף היא תודה לך על זה שעצרת אותה
שואל השאלה:
השריטןת החרידו אותי הייתי בהלם
אני אוהבת אותה ברמות
אני לא רוצה שהיא תישא בכאב כזה גדול
עברנו המון בחיים, דברים לא פשוטים בכלל
היא לקחה קשה את כל מסכת חיינו, אני מדחיקב בדכ
ולכן הכל משפיע עליה
השריטןת החרידו אותי הייתי בהלם
אני אוהבת אותה ברמות
אני לא רוצה שהיא תישא בכאב כזה גדול
עברנו המון בחיים, דברים לא פשוטים בכלל
היא לקחה קשה את כל מסכת חיינו, אני מדחיקב בדכ
ולכן הכל משפיע עליה
אנונימית
שואל השאלה:
בכנות? חשוב לי הקשר עם אחותי יותר מהקשר עם ההורים שלי או עם כל אדם אחר
ולא באלי לפגוע בה
מה גם שאנחנו לא בקשר עם אבא שלנו אז רק את אמא שלי אפשר לשתף ולא בטוח היא תבין ויכולה גם לצעוק עליה ולהיכנס לפאניקה
בכנות? חשוב לי הקשר עם אחותי יותר מהקשר עם ההורים שלי או עם כל אדם אחר
ולא באלי לפגוע בה
מה גם שאנחנו לא בקשר עם אבא שלנו אז רק את אמא שלי אפשר לשתף ולא בטוח היא תבין ויכולה גם לצעוק עליה ולהיכנס לפאניקה
אנונימית
אני חושבת שמה שאמרתי לך לעשות זה רעיון טוב כי אולי קשה לה לפרוק והיא צריכה את המישהו הזה שיגיד לה שהוא פה (מישהו גדול יותר ממנה שיכול להתמודד ולשמוע את הדברים)
היא תודה לל על זה בסוף
היא תודה לל על זה בסוף
שואל השאלה:
ואני כותבת את זה בדמעות היא אמרה לי שהיא עשתה את זה איזה 3 או 4 פעמים כבר
ממש הייתי בשוק אמרתי לה לא לעשות את זה יותר ותשלוט בעצמה זה לא פותר כלום
ואני כותבת את זה בדמעות היא אמרה לי שהיא עשתה את זה איזה 3 או 4 פעמים כבר
ממש הייתי בשוק אמרתי לה לא לעשות את זה יותר ותשלוט בעצמה זה לא פותר כלום
אנונימית
שואל השאלה:
היא אחותי הגדולה
אני יותר קטנה ממנה
היא אחותי הגדולה
אני יותר קטנה ממנה
אנונימית
אם את ריצה בואי לפרטי ונדבר
יואו .....
שואל השאלה:
מה הייתן עושות?
מה הייתן עושות?
אנונימית
באותו הנושא: