התחברות הרשמה

אני צריכה מן ייעוץ או סתם לשתף

הייתי בקטע עם בחור אוקיי, זה התחיל כזה לפני שלושה חודשים כזה משהו מעורפל כזה עוד לא נחשבנו ביחד אבל כן התקדמנו לשם אבל בשלב מסויים הרגשתי לא שלמה עם זה, היה קטע עם חברים שדוחפים אותנו להיות ביחד קצת הרגשתי שאני לא עושה באמת מה שאני מרגישה.
גם התחלתי להרגיש שוב רגשות לבחור שהייתי איתו בקטע לפניו. (היה לי קראש עליו תקופה מסויימת, קרה בנינו ואז פשוט לא הלך לנו) עכשיו עוד דבר, מי שהייתי איתו בקטע לפניו הם חברים, גם אם אני רוצה לעשות מעד לבחור כקודם אני מפחדת שזה לא יהיה נעים כאילו בניהם ושזה לא יראה מוזר (הם חברים אבל לא עכשיו טובים טובים מתאמנים באותה קבוצה פשוט)
(אם זה לא היה ברור סיימתי את הקטע הזה שהיה עם הבחור של עכשיו ממש עכשיו)
מה אתם אומרים לוותר על הבחור הקודם שיש לי אליו רגשות ולהמשיך הלאה? או לא לוותר עליו ולנסות איתו שוב?
אני חושבת שאם אני ארצה הוא ירצה
15 באוגוסט 2021, 03:23
התייעצותחוות דעתעצות    
2 תשובות
לא הבנתי עם הבחור שאת מדברת איתו שלושה חודשים מה קורה?
^
^~^orel^~^
שואל השאלה:
זה הבחור שאמרתי כאילו שסיימתי איתו עכשיו כאילו
אנונימית
באותו הנושא:
בבקשה תכנסו אני יודעת שבוקר עכשיו אבל אני חייבת לשתף אתכם מה שקורה אצלי כרגע אני באמת צריכה יעוץ תודה למי שעוזר
אני ממש עצבנית ומאוכזבת וצריכה ייעוץ מקווה שיהיו תגובות זה חשוב לי ואין לי ככ את מי לשתף
אפשר לשתף כאן מישהי/מישהו שיושב עליי ואני צריכה עצה?
אני צריכה לשתף מישהו. יש מתנדבים?
אני צריכה לשתף..
מי שצריך עזרה , יעוץ , לשתף או לפרוק מוזמן לפרטי ❤
צריכה לשתף!
אני צריכה לשתף יותר?
צריכה מישהו לשתף במשהו מעצבן ומאכזב שקרה לי
היי אני צריכה יעוץ ? אשמח ליעוץ חשוב
את מי אפשר לשתף ולקבל ממנו ייעוץ ?