התחברות
הרשמה
לא שתיתי ולא אכלתי מאתמול בלילה מה לאכול עכשיו?
6 באוקטובר 2021, 14:17
אוכל
3 תשובות
ארוחת צהריים פחמימות ירק ותשתי מים
ל
לָלּי ביבר
לא להכביד על עצמך תאכלי משהו קליל וקצת יותר מאוחר תאכלי ארוחה
(
(Ziv(ush
ארוחת צהריים
ע
עֲיִיפָה
באותו הנושא:
לא אכלתי מאתמול בעשר בערב.אין לי גישה לאכול עד לבעוד 10 דקות.מה לאכול?
אם לא שתיתי ולא אכלתי מאתמול בערב אני יכולה להתעלף?
לא אכלתי פירור ולא שתיתי מאתמול בלילה עד עכשיו כי הבית היה ריק מאוכל ורק עכשיו עשו קניות.אני עצבנית בטירוף.משהו פחד.
אכלתי אתמול בלילה מעדן ונרדמתי כשהוא לידי חצי מלא, אפשרי לאכול או עדיף לזרוק?
גרוע שלא אכלתי היום כלום בכלל רק שתיתי מים, ואתמול אכלתי רק כמה כפות של פירה
אם לא אכלתי כלום מאתמול בלילה כמה זמן אני בצום?
לא אכלתי לפני הצום ובשתיים בלילה היה לי ממש דודא לאכול לא שתיתי רק אכלתי ממש קצת זה נקרא ששברתי את הצום?
אתמול בלילה שתיתי פחית מונסטר ב2 בלילה
שתיתי אתמול בלילה מלא, הגיוני שאני עדיין קצת שיכורה או שהכל עבר?
שתיתי אתמול ב1 בלילה ואני עדיין מרגיש רע קצת, מה לעשות?
אם שתיתי אתמול בלילה