3 תשובות
יכול להיות שהיא הכניסה רק לחלק ציון
תדברי איתה על זה בראשון
גם לי רשמו את זה ושאני בררתי הם אמרו לי שהם החילטו לא להכניס את הציון לתעודה ואני קיבלתי 100 בעבודה
באותו הנושא: