התחברות
הרשמה
אם זה מה שכתוב לי במשוב, זה אומר שלבינתיים יהיו לי חיסורים\איחורים בתעודה? -
קישור מצורף
20 בספטמבר 2021, 10:57
ציונים
חיסורים
תעודות
כיתה
3 תשובות
לא נראלי , זה עם אישור הורים
אנונימית
לא, כי הם מוצדקים
א
אננימיוס
לא נראלי
ת
תדמיינו משהו מיוחד לאדעת
באותו הנושא:
מכירים את הלחץ הזה שכתוב "הוזן לך ציון במשוב" ואז אתה נכנס למשוב ולחוץ מהציון בזמן שזה נטען?
מהם הציונים האחרונים שכתובים לכם במשוב/ באתר אחר?
מה זה אומר כשכתוב במשוב "אין ציון"?
זה נורמאלי לכתוב בשעה כזאת למורה שלי במשוב?
במשוב כתוב לי 8 אדום כזה סופי בתיאוריה עברתי??
אם רשמו לי במשוב "נוכחות בשיעור פרטני" זה אומר שהייתי או שלא הייתי?
הציוני בגרות שכתובים במשוב הם אחרי שהוסיפו מגן או שזה רק הניקוד שלי במבחן?
הנהלת בית הספר שלי שלחה הודעה במשוב עם הנחיות ובאחת מהן היה כתוב:
אם המורה לא כתבה שיעורי בית במשוב, היא יכולה לכתוב לי אי הכנת שיעורי בית?
במשוב כתוב לי שהציון הסופי שלי בחינוך תעבורתי הוא 9 זה אומר שעברתי תאוריה?
אומרים לי שיש לי שיעור במשוב איך יהיה שיעור במשוב?: וגם אין לי משוב , הלך עליי נכון?