9 תשובות
בעד
לגמרי בעד
מדינה יהודית לא מדינה יהודית זה לא משנה
מי ששומר שבת שפוט לא יעלה על תחבצ כמו שהוא לא נוסע
לא ממקום של זלזול אני הכי מכבדת אנשים ששומרים שבת, אני באה ממשפחה כזאת
אבל בכל זאת, זה לא פייר
וכן קרה לי מקרה שנתקעתי פעם בתל אביב עם חברה עד ממש מאוחר כי לא היינו יכולות לחזור בתחבצ
אנונימית
נגד
אנונימית
בעד, מי שרוצה שירצה מי שלא שלא יעלה או יכנס.. מה זה החרא הזה זאת מדינה דמוקרטית.
אני בעד , כי לא כול המדינה שלנו דתית / שומרים שבת וזה פוגע באלה שלא שומרים שבת אם הם צריכים לינסוע לחבר או משהו
אני ממש רוצה שכול מי שאומר נגד יגיד למה נגד כי אני חא רואה בזה שם דבר רע אבל אולי תיתנו לי ראייה חדשה להיסתכל על זה