9 תשובות
אתם רוצים כל שישי מחדש לשאול את השאלה הזאת?
כבר ראינו שאין פאונטה בשאלות האלה וזה לא מגיע לכלום
אנונימית
פוליטיקה וסטטוס קוו, באשמת בן גוריון והחזון איש
כי זה הסטטוס קוו במדינה שלנו מאז הקמתה.
זה סממן יהודי ולדעתי זו החלטה לגיטימית לקבל עבור המדינה עם הלאום יהודי (כרוב) הראשונה לקום.

מאז ההקמה השאירו את זה ככה
CQ
מדינה יהודית.
וזה לא בגלל הדתיים.
זה כל הצברים שהיו בתחילת המדינה וכתבו את מגילת העצמאות.
לא בא לך לקבל את הסטטוס קוו הזה?
תעבור מדינה.
אז את לא יכולה לשנות מדינה מהיסוד סתם כי בא לך...
אנונימי
כי יש דתיים בממשלה ושר התחבורה דתי
אנונימית
זאת מדינה יהודית למי שלא טוב שיעבור מדינה אנחנו לא מדינה נוצרית ברוך השם מה הבעיה יום אחד לנוח ממירוץ החיים ולהתנתק מהכול? ה' מחכה לתפילה של כול אלו שלא שומרים שבת אפילו הנוצרים והמוסלמים מצליחים לשמור על יום השבתון שלהם והם עוד מעריצים אותנו אני לא רואה על מה יש להעריץ אותנו
"מדינה יהודית"
שואל השאלה:
ברווזי מומו ^
דבר ראשון אני בת, ככ קשה לך לראות שכתוב 'אנונימית'? דבר שני מה זה תעברי מדינה? אם זה היה כזה קל כבר מזמן הייתי עוברת.
אנונימית