3 תשובות
ט
לומדים בחטיבה ז-ט
ובתיכון אפשר להרחיב ל5 יחל מי שרוצה בתור מגמת לימוד
ובתיכון אפשר להרחיב ל5 יחל מי שרוצה בתור מגמת לימוד
שואל השאלה:
רגע אבל בתיכון לא חובה ללמוד?
רגע אבל בתיכון לא חובה ללמוד?
אנונימית
באותו הנושא: