6 תשובות
זה לא שזה לא מכבד, זה פשוט שפת סלנג.
מומלץ לכתוב "אין בעיה", "בסדר" וכו'.
מומלץ לכתוב "אין בעיה", "בסדר" וכו'.
זה בסדר לדעתי.
לא
לדעתי בסדר, אם זה לא משהוא רציני...
תלוי מה הסיטואציה שבה רשמת לו את זה
לא
באותו הנושא: