4 תשובות
אל תזרמי עם אנשים בסטיפס את לא יודעת מי מאחורי המסך..
שואל השאלה:
צודקת
אנונימית
אני ממש אשמח לחברה אבל אני ממש חשדנית לגבי אנשים שאני לא מכירה, במיוחד כשזה לא פנים מול פנים ואני מניחה שאנשים שלא מכירים אותי פה באפליקציה חשדניים גם לגביי
אני לא מחיפה אבל אני תמיד שמחה להיות עם אנשים במיוחד כרגע שהחיים החברתיים שלי שוקעים