5 תשובות
מאיפה לי שאתה לא אנס או שודד
אנונימי
^חחח נכון
אנונימית
אתה ממש חסר חברים אם אתה מחפש אנשים מסטיפס לצאת איתם למועדונים, מה גם שרוב המשתמשים באתר הם קטינים.
תנסה למצוא חברים בחיים האמיתיים, אתה נשמע נחמד.
אולי תצליח.
תנסה למצוא חברים בחיים האמיתיים, אתה נשמע נחמד.
אולי תצליח.
אנונימית
שואל השאלה:
החברים שלי דתיים ולא בקטע של מועדונים^
החברים שלי דתיים ולא בקטע של מועדונים^
אנונימי
תנסה אז להכיר דרך חברים משותפים או צופים/התנדבות
אבל ממש לא כדאי לך להיפגש עם אנשים מכאן ולצאת איתם למועדונים או לכל מקום אחר
מקבימום תלך לבד, תשמור על עצמך, ותכיר אנשים
אבל ממש לא כדאי לך להיפגש עם אנשים מכאן ולצאת איתם למועדונים או לכל מקום אחר
מקבימום תלך לבד, תשמור על עצמך, ותכיר אנשים
באותו הנושא: